Orkla - Foods česko a Slovensko

05. 06. 2019

Naše novinky opět zabodovaly u spotřebitelů

V letošním ročníku “Volba spotřebitelů 2019 – Nejlepší novinka“ vyhrála Orkla Foods Česko a Slovensko ve čtyřech kategoriích!

Naše novinky opět zabodovaly u spotřebitelů
Ocenění pro nejlepší novinky si za naši společnost Orkla Česko a Slovensko převzali zástupci marketingového oddělení

Dne 30. května proběhlo slavnostní vyhlášení 19. ročníku programu “Volba spotřebitelů 2019 – Nejlepší novinka“, jehož cílem bylo ocenit nejúspěšnější inovace a novinky na českém trhu uvedené od ledna 2018 do května 2019. Vítězové vzešli z exkluzivního výzkumu na reprezentativním vzorku čtyř tisíc respondentů, který provedla agentura Nielsen.

 

Trvanlivé, čerstvé i doplňky stravy

U spotřebitelů zabodovala značka Vitana s novými tekutými polévkami ve skle, značka Hamé se svojí unikátní novinkou v kategorii trvanlivého jídla Trhané maso. Nejlepší novinkou v kategorii čerstvého jídla na cestu byla zvolena řada salátů Simply Fresh a mezi doplňky stravy jsme uspěli s výrobkem Gerimax.

 

„Je skvělé, že Orkla Česko a Slovensko uspěla napříč svými značkami a inovacemi. Máme široké portfolio, které je pro spotřebitele zajímavé a oblíbené. Zisk čtyř cen je pro nás rekordní úspěch,“ říká Michal Panocha, ředitel marketingu společnosti Orkla Foods Česko a Slovensko.