Koření plné důvěry
V sedmém ročníku ankety o Nejdůvěryhodnější značku roku 2021 v kategorii koření zvítězila značka VITANA.
Bez důvěry spotřebitelů prostě nejde být úspěšný na trhu. Proto je pro nás skvělou zprávou, že oblibu našeho kvalitního koření potvrdila také nejrozsáhlejší nezávislá anketa zaměřená na spotřebitelskou důvěru v České republice.
„Důvěra ke značce hraje při rozhodování o nákupu naprosto zásadní roli. Spotřebitelé si totiž své nákupy stále více plánují a promýšlejí,“ odhaluje hlavní zjištění ankety Lukáš Matějka z pořádající společnosti Atoz Marketing Services.
Záruka kvality
„V současné době zdražování všichni pečlivě zvažují, co dají do košíku. Naše koření VITANA je zárukou, že všem bude chutnat a čas a peníze investované do přípravy doma vařeného jídla se vyplatí. Důvěra spotřebitelů v těžkých časech je pro nás to nejcennější, čeho můžeme dosáhnout,“ říká Magdalena Šodorová z oddělení marketingu, která převzala ocenění za naši společnost.
V programu Nejdůvěryhodnější značka letos hlasoval reprezentativní vzorek 4.000 českých spotřebitelů prostřednictvím on-line dotazníků. Respondenti hodnotili přibližně sedm set značek v osmdesáti kategoriích z nejrůznějších oblastí, jako jsou potraviny, drogerie a mnoho dalších.